Post by riolarpomardi on Feb 16, 2022 13:26:03 GMT -3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Curse of Aros - MMORPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Curse of Aros - MMORPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænset krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Curse of Aros - MMORPG 2022 version ▞▞▞
Godt spil at komme ind i det, men den eneste ulempe, jeg ser i øjeblikket, er at logge ind med min Play Store-konto. Hver gang jeg vælger en britisk verden og prøver at logge ind med min konto, virker det ikke og går bare tilbage til hovedskærmen i spillet. Den eneste gang jeg kan logge ind og spille er når der står (bedste verden), og alle taler forskelligt Sprog.
Jeg kan godt lide dette spil, men jeg føler, at du skal tilføje klan/laug-system og også klankamp. Jeg vil også have en klanbase, og andre klaner kan raidere basen. Det ville være fantastisk!
Jeg har installeret spillet før på min ipad, men nu sparker det mig altid ud. Og på min telefon vil skærmen være sort
Dejligt og det bedste spil, men da jeg var level 65 og jeg kæmpede med skyggeflammer, troede jeg, at jeg ville få 3-5k xp, men hvad fik jeg? literaly kun 2800 xp fix det venligst.
Curse of Aros - MMORPG Rollespill yht
Det bliver bedre og bedre. Spillet føles godt, men der er ingen færdigheder at bruge under kampe. Der er intet, der kan bringe et interessant niveau op eller blive ved spillet i timer/dage, landbrug og landbrug for at modtage det samme: exp, guld, eliksirer... som, dette er en MMORPG uden et godt kampsystem, kun grundlæggende angreb og eliksirer . Der er et fællesskab, er et sødt og smukt spil/atmosfære. Igen, det føles, at du vil have mere af dette, så vær venligst opmærksom på ting, der holder flere mennesker
Dette spil indtil videre har jeg måske spillet 2 timer i alt, måske ikke engang, at jeg allerede er lvl 20 og har ikke forladt det første sted, hvor du starter med at kæmpe mod flagermus lvl 1, jeg har det sjovt, men for mig tror jeg, at det burde være sværere at vokse niveauer. At kæmpe mod lvl1-flagermus og udjævne så hurtigt, føler jeg, at der ikke er nogen udfordring. Måske går jeg glip af noget, da jeg ikke har forladt det, hvor du starter, selvfølgelig er jeg, men jeg føler ikke nogen udfordring i at vokse niveauer.
Sjovt spil, hvis du kan lide noget grind. Masser af tilfredshed, når du gør fremskridt og et godt fællesskab. Også ingen annoncer så virkelig afslappende
Dette spil har brug for et verdenskort, så spillere kan se, hvor det går hen, og har brug for en historie at fortælle. Bortset fra at dette spil er fantastisk, jeg spillede spillet i 20-30 minutter, og jeg er niveau 20, det er fantastisk.!!!!!!
Jeg hænger altid fast i hovedmenuen, når jeg klikker på play og signerer min google play-spilkonto, og det virker ikke.
Dejligt spil, noget ved dev(erne) giver mig en kold kuldegysning i mine knogler, det er som en dårlig lugt i et luksuriøst slot godt spil tho, men udvikleren udviklerne?
Hej, jeg elsker spillet. Jeg har spillet det i et stykke tid, men jeg bliver ved med at prøve at logge på, men det virker ikke. Jeg har slettet og gendownloadet det flere gange, og det virker stadig ikke. Ret dette. Jeg vil gerne spille et af mine yndlingsspil igen.
Spillet er godt at spille, og det er sjovt og afslappende, men hovedproblemet er, at jeg altid sidder fast ved hovedskærmen. Den anden er, at den bliver ved med at vises login-knap. Jeg nyder stadig på trods af disse problemer, så løs venligst dette problem.
Grunden til, at jeg gav denne bedømmelse en tre stjerner, er, fordi der er en fejl, hvor du ikke kan trykke på noget, alt hvad du kan gøre er at angribe, og nogle gange logger spillet mig bare ud, men jeg trykkede ikke på Log ud på Indstillinger Jeg afinstallerer Dette spil, indtil du fikser dette, vil jeg installere spillet igen, men kun hvis du fikser det, men på nogen måde, det er det for nu Cheers's Jd
Det er et fantastisk spil og det hele, men da jeg forlod spillet og prøvede at logge ind igen, sagde det, at min konto stadig var online og ikke ville lukke mig ind.
Griiiiiind. Ingen historie. Ingen missioner. Lige. A. Griiiiiiiind.
Curse of Aros - MMORPG Jocuri de rol ihka
Nå, hvor du kan minimere dialogboksen, er det bedre. Spillet er stadig nemt, du kan dyrke de nederste monters for bytte og sælge det for at få bedre rustning. De bør stoppe højere lvls fra at gøre det for at gøre det sværere. Plus at have huler, du kan grave op, ville være cool, som ingen andre kan bruge, før du tager afsted.
Dette spil er ret godt. Det har en følelse af RuneScape, hvilket er et plus. Selve gameplayet tager i gennemsnit et par dage for det meste at opleve, og derefter et par tusinde timer for at maksimere alle færdighederne. Fællesskabet er meget forskelligartet og venligt, og mod-teamet er vidunderligt hjælpsomt. Udvikleren taler også med samfundet, men mere-så lånere. Kampen mangler i øjeblikket lidt, da du kun kan udføre et angreb med et sværd, men flere klasser og indhold er på vej. Jeg elsker det!
Curse of Aros - MMORPG Игре улога gis
Jeg vil sætte fire stjerner, fordi du har brug for bedre ændringer (1Du skal sætte 8 retninger af ansigter, mens du går) (2du skal sætte noget højt, fordi exp fra at dræbe monstre, skære træer og minedrift er for lavt) (3 du skal sætte troldmand og bueskytter og mana) (4 jeg har brug for alkymi pls tilføj dem) (5 du skal sætte ping, eller så kan vi se, hvordan ping er højt eller lavt)
Jeg har også anmeldt før. Dette er min anden anmeldelse. Som sagt elsker spillet, da det bringer så meget nostalgi. Efter at have spillet i en måned har jeg oplevet mange problemer. Det største problem i spillet er plyndringssystemerne. Det er en katastrofe. Når en spiller med mid gear dræber en boss med en spiller med high tier gear, vil byttet altid gå til den senere, hvilket suger. Og de såkaldte høje niveauer monopolerer altid varer. Ret venligst plyndringssystemet. Hvis en sjælden genstand falder, bør den belønne alle.
Godt men for meget slibning
Jeg har spillet i 2 dage, og jeg elsker i øjeblikket dette spil, men det ville være bedre, hvis vi kunne lave vores personlige huse eller endnu bedre til vores egne personlige verdener, som vi kan hænge ud og sætte vores kæledyr.
Jeg kan ikke komme ind i spillet, jeg trykker på min Google-konto, det indlæses i et sekund, og når jeg trykker på play igen, gør det det hele igen, virker sjovt, men fik ikke chancen for at spille
Fantastisk spil, hvis du kan lide Leveling og Skilling. Jeg tror, det har brug for nogle hemmeligheder eller måske en kappe, endda en arena for pvp. Trænger til lidt krydderi. En hovedhistorie og bare lidt af en by med lidt flere butikker og måske endda en handelsstation at poste på. Måske endda give spillere et privat område til at bygge deres eget hus eller landsby, men faktisk ikke i selve verden, så der er ikke rod. Folk elsker at kunne tilpasse et lidt personligt område. Disse ting kunne gøre dette spil virkelig episk.
Dette spil er det værste, jeg mener bogstaveligt talt, at det tog mig lang tid bare at komme i niveau, det er bare irriterende
Må sige, at dette er noget af det sjoveste, jeg har haft med et mobilspil, det er så sjovt, og der er en del måder at komme op i niveau på. Jeg elsker, at det ikke er helt så griny som nogle andre mmorpgs som runescape, og det er meget ny spillervenligt. Alt i alt er det et vidunderligt spil, og jeg kan bare ikke stoppe med at spille det forbandede.
Curse of Aros - MMORPG Rollespill yht
Dette spil er så bias, der er mange tilhængere, der bruger autoclicker, men de forbyder dem ikke. Og også tilfældige forbud mod spillere med gult navn, opdateringer er for lange, mods er for dovne til at gøre noget specielt udvikleren.
Spillet starter mig til App Store, hver gang jeg prøver at logge på.
Mr Bean - Special Delivery Jocuri obișnuite stw
kampen er en smule sketchy. en masse savner. Jeg synes, I giver alt for mange gratis ting væk. ligesom hver 5. niveaus milepælsgave. det er virkelig op og får alt til at virke for nemt
Jeg kan godt lide spillet, men jeg kan ikke lide, at du skal opgradere dine færdigheder i håndværk og minedrift ETC så mange ting for at komme i niveau, det er derfor, jeg beslutter mig for at stoppe
Curse of Aros er et godt RPG-spil for dem, der ønsker at spille normale og simple RPG'er, kunststilen er virkelig enkel, men også god, selvom der normalt er en zone dedikeret til en niveaugruppe, men bortset fra det, kan du få ting fra spillet, på hvilken som helst måde du vil, med penge, genstande, ædelstene, eller ved bare at kæmpe mod monstre, er den eneste største ulempe den slibning, du skal gøre for at øge dit niveau i færdigheder og spillerniveau, men bortset fra det, dette spil er godt for folk, der har meget tid
Det er et godt spil, men spillerne har brug for en bod, som de kan sætte de varer op, de sælger, det er en byrde, der chatter overalt på udkig efter en spiller at handle med, og opdater venligst, vi venter stadig på magikeren
Har pk system. Du kan ikke rapportere spillere for overdreven pking, hvilket er for irriterende, da jeg spiller fredeligt.
Min konto er allerede online pls pix, det
Jeg slettede det, fordi jeg fejlagtigt nulstillede færdighederne for point, jeg kan ikke vende tilbage, det er virkelig uanset, det skal være ubegrænset
Det er sjovt, men det mangler indhold. Jeg føler, at det bliver et gentaget spil på lang sigt. Spillet har stadig fejl, men det er forståeligt, fordi det stadig er på Beta Stage. En fejl, jeg stødte på (tror jeg), er, at jeg ikke kan samle de ting op, som monstrene tabte på kirkegården. Jeg håber, at udviklerne vil følge med og opdatere nyt indhold, der vil gøre deres spil sjovere.
Fantastisk musik, men jeg kan ikke spille spillet. Hver gang jeg trykker på "PLAY", vil det få mig til at "Vælg en konto", hvorefter der ikke sker noget. Jeg ventede på, at spillet skulle logge mig ind.. ligesom i det rigtige spil, men der sker ikke noget. Hver gang jeg trykker på "PLAY" igen, vil den samme "Vælg en konto" dukke op. Der er gået næsten 5 minutter. venter på selve spillet. 2 stjerner - i det mindste åbner appen og crasher ikke min telefon.
Jeg elsker spillet, det er super sjovt, jeg spiller det hele dagen hver dag! Men der er et problem, du skal købe shards med rigtige penge for at få et navneskilt eller ting fra goblin-handleren, kan du venligst ændre, hvordan det fungerer at få shards? , og landbrug bliver nogle gange ret kedeligt, men bortset fra det er dette spil super fornøjelig, fortsæt det gode arbejde!
Spillet er hurtigt ved at dø. Invester ikke din tid
(Ærlig anmeldelse) Først og fremmest er spillet betal 2 gevinster, du kan bare købe lolies og derefter bytte det for 500k+guld, hvilket er så meget! 2. det er hemmeligt afk-spil, efterhånden som du kommer videre til det spil, du vil. Samle ressourcer og tjene penge. Men for hvert højere niveau vil det være langsommere og mere tidskrævende de ressourcer, du samler som minedrift! Så når dit niveau er 80-100+, er det nu et afk-spil...tro mig, Albion online er bedre end dette affald!